Gallant - Sleep On It

Gallant - Sleep On It
August 25th, 2019
189

New track from Gallant "Sleep On It" Produced by STINT & Jeff “Gitty” Gitelman

Song Lyrics

Spend an hour, two
Me and you are runnin' circles 'round our pride
You said the same thing twice
And I'm not countin' but I
Wish I could see an end in sight, oh

Maybe we should take some time
'Cause nothing's coming out right
I don't wanna see this side to us, yeah
'Cause that's the fussin', all the fightin'
And the borderline cryin'
Gettin' us closer to the finish line, oh

Girl, I know you're tired of this argument
Why don't we sleep on it?
Sleep on it
Complicated, but your body's just the opposite
I wanna sleep on it
Sleep on it
I don't wanna fight
We ain't gettin' anywhere, anywhere tonight
You know neither one of us is innocent
So why don't we sleep on it?
Why don't we—?
Can we sleep on it?

It would be a shame to waste, perfect night like this
Saying things that we don't mean, yeah
I know it's hurting you
Shit, it hurts me too
We're too stubborn to admit it, so I

Maybe we should take some time
And analyze our words before we speak
'Cause I don't think, all the fussin' or the fightin'
All the borderline cryin'
Is gonna give us what we really need, oh

Girl, I know you're tired of this argument
Why don't we sleep on it? (Sleep on it)
Sleep on it (Sleep on it)
Complicated, but your body's just the opposite (She's the opposite)
I wanna sleep on it (Sleep on it)
Sleep on it (Sleep on it)
I don't wanna fight
We ain't gettin' anywhere, anywhere tonight, oh
You know neither one of us is innocent
So why don't we sleep on it?
Why don't we—?
Can we sleep on it?

I need to sleep on it
I need to sleep on it
Girl, if you cool with it
Why don't we sleep on it?
I need to sleep on it
I need to sleep on it
Girl, if you cool with it
Why don't we sleep on it?
I need to sleep on it
I need to sleep on it
Girl, if you cool with it
Why don't we sleep on it?
I need to sleep on it
I need to sleep on it
Girl, if you cool with it
Why don't we sleep on it?

Girl, I know you're tired of this argument (Oh, ooh, ooh, yeah)
Why don't we sleep on it?
Sleep on it (Sleep on it, babe)
Complicated, but your body's just the opposite (She's the opposite)
I wanna sleep on it (Oh-whoa)
Sleep on it (Oh, huh)
I don't wanna fight
We ain't gettin' anywhere, anywhere tonight, oh
You know neither one of us is innocent
So why don't we sleep on it?
Why don't we—?
Can we sleep on it?