WALE - JUNE 5th / QueenZnGodZ

WALE - JUNE 5th / QueenZnGodZ
June 19th, 2020
172

New music from WALE "JUNE 5th / QueenZnGodZ"

Lyrics

Yeah, look-look
Might as well loop that lil' bitch, , know what I'm sayin'?
What's today's date? Uh, June 5th
June 5th, 2020, interesting day
Alright, what's trendin' today? Lady G?
Somethin' else, like
It's, wow, every day is just worse and worse, right
You know, fuck it
Alright, lemme do it
Look-look

Okay, who black, who black, who black, who not?
I know you mad, you mad, they mad they not
We the sports and the music, do the math, we the culture
And I gotta ask of you, what have you bought?

Look, this edible done made me astronaut
I try to watch to the news but I'm lashin' out
My daughter seen the murder on cellular phone
And that was not on purpose, was orderin' true
Okay, they mad, they mad, they mad, they hot
Thinkin' the badge is better than havin' some heart
Okay, look now, look now, look how they runnin'
They beatin' white people down just to show us what's comin'
Or to show us we nothin', or to show us we only  when singin' or ballin'
Nigga, shut up and dribble (Shut up and dribble)
Or shut up, perform for them, 'cause they hold all the money
I won't hold you, we got the power, they finally noticed
Yeah, America is lost, these are the results
I check in with God, my passion be gone
Wasn't askin' for nothin', just compassion is all
Not spectacular fashion, how we addressin' you all
I always been hated, I never been sorry
And the day I don't say shit, my melanin gone
We ain't ever been perfect, but this family ours
You're American, tuck your shirt in, you're devilish, uh

Okay, who black, who black, who black, who not?
I know they mad, they mad, the Devil get hot
We the sports and the music, do the math, we the culture
And I gotta ask someone, what have you bought?
Okay, who black, who black, who black, who not?
I know you mad, you mad, they mad they not
We the sports and the music, do the math, who the culture?
And I gotta ask of you, what have you bought?

Yeah, what have you bought?
Look, these are the results, word
Look, what have you bought?
Look, quick start

Karen got a problem, and 12 wanna solve it
They favorite rapper from Atlanta, they ain't part of the problem
But Karen want attention, don't care about the artist
So Karen in her feelings, we made Wendy's the new target
Ah, rest in peace Rayshard (And to those people that are in positions of power)
Fuh

I don't give a damn that they burned down Target
Because Target should be on the streets, with us
Calling for the justice that our people deserve (Talk about it)

Hey, hey, hey, hey, hey, hey, hey, hey
Hey, hey, hey, hey, hey, hey, hey, hey
Hey, hey, hey, hey

You're a queen (Queen), I'm a God (God)
I don't gotta have you, but still know that you're mine
Frozen sheet, cold as ice
I don't gotta have you, but you know that you're mine (Mine, mine)

I could be your fire, I could be your brother
I could be your rival, I could be your lover
I could prolly write you poems 'til you got a jones
But I endure this and shawty, you ain't be alone
I'm a real boss, I accept my losses
And the nine full of juice, shout out to David Boston
You be out marchin', like you out shoppin'
So you be out standin', even if they gave us Marshall
If I get depressed, I call her, even if I hide my problems
When it get too hard, she know it, she can feel my spirit fallin'
And I fear she worry too much, but I'm glad she worry 'bout me
Then again, the world is too much, I can see my queen a goddess
I can see my queen a goddess, my goddess, my queen
I can see my queen a goddess, my goddess a queen
Humbly, I need your guidance, shit, I ain't decided
'Cause, see, my queen a, I know what I mean

You're a queen (Queen, what, yeah), I'm a God (God)
I don't gotta have you, but still know that you're mine
Frozen sheet, cold as ice
I don't gotta have you, but you know that you're mine (Mine, mine)

Yeah, this in dedication to the beautiful black woman
I did not say people of color, or person of color, whatever
By design, in these tryin' times, I'm just tryna provide a vibe
Rest in peace to Chyna, fly high, just slide
'Til next time